piątek, 30 sierpnia 2013

Koszulki Z Numerami :)

Sportowy styl idealnie sprawdza się latem. Nic dziwnego, że koszulki z numerami znajdziemy w każdym sklepie :) Luźne, długie fasony można nosić jako tuniki. Świetnie pasują do sportowych butów, sandałków i szpilek. Wśród koszulek znajdziemy też bardzo krótkie modele odsłaniające brzuch oraz bluzy. Wystarczą spodnie rurki lub spodenki, szpilki lub sandały, kilka bransoletek i look na miasto gotowy !





 

Nam bardzo podobają się takie koszulki.  A Wy co o nich myślicie ? Piszcie :) ! //Patrycja ;3

3 komentarze:

  1. Nominowałam Twój blog do nagrody L.B.A więcej informacji u mnie, zapraszam :) http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/2013/09/nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam takie koszulki ^^ mam nawet takie 2 ;D

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mi również podobają się takie koszulki jednak nie mam takiej . ;)
    mam za to podobną bluzę :)

    obserwujemy ? :) www.DulcesCrujientes.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń