niedziela, 25 sierpnia 2013

Bluzy z nadrukami i ciekawymi napisami

Ostatnio coraz modniejsze są wielkie bluzy z nadrukami i śmiesznymi napisami. Dużą popularnością cieszą się również przedmioty z napisem keep calm and.. i tu pojawia nasze pole do popisu. Mając taką bluzę na pewno zwrócisz na siebie uwagę innych. To jest oryginalne, modne, interesujące i... idealne na chłodne dni ;)
Jeśli chcecie kupić bluzę z nadrukiem, który często widzieliście wcześniej, polecałabym sprawdzić czy ma on konkretne przesłanie czy po prostu popularny obrazek. Często widzę osoby z znakiem Rolling Stone, a te osoby na pewno ich  nie słuchają. Według mnie to dość obciachowe. Mam tu kilka zdjęć bluz z nadrukami i ciekawymi napisami.





W końcu wróciłam i mam już dostęp do internetu. Przepraszam, że tyle czasu Was zaniedbywałam, ale postaram się zrehabilitować. Mam już kilka pomysłów na posty ;). Bardzo się cieszę, że pod moją nieobecność przybyło nam tyle obserwujących. :D Co myślicie o tego typu bluzach? Macie jakieś w swojej szafie? // Daria *.*

1 komentarz: