piątek, 9 sierpnia 2013

Koronka ;3

Koronka jest niewątpliwym hitem ostatnich miesięcy. Dodaje ona dziewczęcego uroku i idealnie sprawdza się w na imprezach i wielkich wyjściach.





Ja rzadko widuję rzeczy z koronką w sklepach, dlatego postanowiłam 
dodać 2 DIY :) 



Podobają Wam się ubrania z koronką ? Mi nie za bardzo, dlatego nie mam żadnej rzeczy z nią w swojej szafie :) Chciałabym Wam też podziękować za wejścia oraz komentarze i przypomnieć że możecie pisać do nas na titlusie175@onet.pl //Patrycja ;3

6 komentarzy:

  1. Koronka w połączeniu z dżinsem to jak dla mnie coś genialnego ! Szczególnie podoba mi się zastosowanie jej przy tej kurteczce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog jest mega ciekawy. Nie jestem tu pierwszy ani ostatni raz.
    U mnie w galerii pełno jest koronek. Aż nawet za pełno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię, ale w niewielkiej ilości. Co innego jeżeli chodzi o sukienki. Miętowe sukienki z koronki są piękne. Tak jak zresztą miętowa koronka z poprzedniego posta. Już od dłuższego czasu poszukuję ciuchów w tym kolorze, ale jakoś wydaje mi się, że w zeszłym roku bardziej ten kolor królował w sklepach.
    Pozdrawiam.

    http://angela-kiney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię koronkę... a najbardziej podoba mi się ona właśnie w połączeniu z dżinsem ;)

    zapraszam do mnie, trwa u mnie konkurs ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jezu kocham te sukienkę i bluzkę chanel *-* świetne po prostu <3 piszesz bardzo ciekawie, co już Ci napisałam w kom w nast. poście :)

    OdpowiedzUsuń