środa, 24 lipca 2013

Spódnice - różne rodzaje ;D

Wybór spódnicy to trudna decyzja. Trzeba dopasować ją do swojej figury, ale również (co najważniejsze) musi się nam podobać. Jej krój, kolor musi pasować też do naszego stylu. Ostatnio były modne spódnice maxi.

Przy wyborze tego typu spódnicy według mnie trzeba być wysoką osobą. ;) Dobrałabym do tego klapki/sandałki zwykły top (oczywiście wpuszczony do spódnicy) i dość dużo dodatków. Długie naszyjniki i wiele bransoletek - jestem jak najbardziej na tak! ;D

Teraz coraz częściej można zobaczyć spódnice z dłuższym tyłem.
Wyglądają one świetnie z sandałkami i cienkim paskiem :) Naszyjnik z dużymi koralami i kilka bransoletek to świetne połączenie.

Mi najbardziej podobają się zwykłe spódnice, które nosi się wysoko ;)


Do tych spódnic nie trzeba wielu dodatków ;) Zwykła kopertówka i jeden dłuższy naszyjnik w 100% wystarczą :D

Spódnice to wybór indywidualny oczywiście, trzeba jednak pamiętać o kilku ważnych kwestiach. Co o tym sądzicie?// Daria *-*

2 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą co do wyboru spódnicy przy jej zakupie. Natomiast mnie osobiście takie spódnice maxi nie podobają się. Ogólnie bardzo rzadko chodzę w tego rodzaju ciuchach, ale gdybym już musiała to oczywiście wybrałabym spódniczkę z wysokim stanem. ;)
    Ej, ta spódniczka na ostatnim zdjęciu wygląda jakby się paliła. O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha xD Rzeczywiście ostatnia spódniczka tak wygląda, ale właśnie ten wzór mi się w niej podoba :D

    OdpowiedzUsuń