niedziela, 29 września 2013

Creepersy

Ostatnio modne są creepersy. Są one dość oryginalne według mnie. Można je nosić z dość luźnymi zestawami typu: koszulka, legginsy. Bardzo spodobało mi się połączenie ich z podkolanówkami. ;)


Są to chyba buty dla ludzi bardziej odważnych. ;D Mimo to są naprawdę świetne jeśli chcemy zmienić naszą nudną stylizację w coś ciekawego. Sama zastanawiam się nad kupnem tych butów, tym bardziej, że znalazłam je w sklepie Shana za naprawdę niską cenę. 


Co myślicie o tych butach? Może same macie jakieś? // Daria *.*

2 komentarze:

  1. Ja planowałam sobie je kupić , ale w mojej szkole jak już ktoś takie ma to ty kupując to samo kopiujesz tą osobę i jesteś skreślony ;p
    melsi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie w moim guście, ja wolę glany:) Ale każdy ma inny gust, jeśli ci się podobają to kupuj :D
    Mam pytanie, klikniesz w banner Rings&Things http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/ ? Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń